.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسي مشكلات شرق مازندران با حضور کردان در فرمانداري بهشهر

وزير كشور گفت: مشكلات مطرح و موجود در شرق مازندران، واقعيت‌هايي است كه مورد قبول وزارت كشور است و ما از تمام امكانات خود براي رفع اين مشكلات استفاده مي‌كنيم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، "علي كردان" كه در مازندران به سرمي برد عصر جمعه در جلسه بررسي مشكلات شرق اين استان با حضور استاندار، فرمانداران و مسوولان شهرستان‌هاي بهشهر، نكا و گلوگاه، در فرمانداري بهشهر تشكيل شد همچنين گفت: حضور مكرر در اين مناطق باعث آشنايي من با بخشي از اين مشكلات شده و به يقين دولت عدالت محور نهم از هيچ كوششي براي رفع آنها فروگذار نخواهد كرد.

وي افزود: احداث ساختمان جديد نيروي انتظامي در بهشهر، شروع به كار سايت اداري گلوگاه و ارايه تسهيلات به شهرداري نكا براي رفع مشكل كمربندي اين شهر، نخستين اقدام بعد از حضور من در وزارت كشور براي شرق مازندران است تا اولين گام براي رفع مشكلات اين مناطق برداشته شود.

در اين جلسه همچنين نماينده مردم بهشهر ، نكا و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي گفت: رفع عقب ماندگي شرق مازندران نياز به جهش ويژه‌اي دارد تا اين مناطق به حداقل‌هاي زندگي شهري نزديك شود.

"احمد علي مقيمي " ادامه داد: اميدواريم دولت نگاه ويژه‌اي به اين مناطق كه داراي مشكلات فراواني است داشته باشد و رسيدگي به اين حوزه در اولويت كاري مسوولان قرار گيرد.

در اين جلسه همچنين فرمانداران و شهرداران شهرهاي بهشهر ، نكا و گلوگاه مشكلات و نارسايي‌هاي موجود در اين سه منطقه را بيان كردند.

به گزارش ايرنا، پس از پايان اين جلسه ، وزير كشور و استاندار مازندران با حضور در منزل امام جمعه بهشهر، از حجت‌الاسلام جباري كه دچار عارضه قلبي شده، عيادت كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.